اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۹۸۶۱

حتما استعفا بدهید جناب فتح‌الله‌زاده بدون معطلی

حتما استعفا بدهید جناب فتح‌الله‌زاده بدون معطلی
آقای فتح‌الله‌زاده باور کنید آنقدر که این مدت خندیده¬ایم دیگر «نا و رمقی» برایمان باقی نمانده است. می‌ترسیدیم خنده از روی صورتمان محو شود، که با شاهکار حضرتعالی و دیگر دوستان استقلال قهرمان فصل گذشته هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود تا لبخند همچنان روی لب‌هایمان بماند.
۱۶:۰۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
وانانیوز|

آقای فتح‌اله‌زاده باور کنید آنقدر که این مدت خندیده‌ایم دیگر «نا و رمقی» برایمان باقی نمانده است. می‌ترسیدیم خنده از روی صورتمان محو شود، که با شاهکار حضرتعالی و دیگر دوستان استقلال قهرمان فصل گذشته هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود تا لبخند همچنان روی لب‌هایمان بماند. البته وقتی که فرمودید ۳۰ سال است هواداران استقلال در ورزشگاه‌ها از شما به عنوان دوای درد آبی‌ها یاد می‌کنند بیشتر از آنکه خنده‌مان بگیرد نگران شدیم که مبادا شما به «نارسیسیم» مزمن مبتلا شده باشید. چون هر قدر که فکر کردیم به یاد نیاوردیم که شما سال ۷۱ مدیرعامل استقلال بوده باشید یا اینکه اصلا کسی شما را می‌شناخته. به نظر زیادی «غلو» کردید، ولی باز هم ممنون که باعث مسرت شدید. شاید باید جایزه طلایی‌ترین جمله سال را به قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی داد که وقتی از «دکتر» علی فتح‌اله‌زاده پرسید سه جزء صورت مالی را بیان کند و مدیر استقلال قادر به پاسخ نبود گفت: «شما تقصیر ندارید کسی که شما را گذاشته (انتخاب کرده) تقصیر دارد.» کاملا درست گفت. وقتی وزارت ورزش برای اینکه فقط رفع تکلیفی کرده باشد و دهان هواداران ببندد دست روی شما می‌گذارد، لحظه‌ای تردید و شک نکردند که آیا این مدیر در این مقطع زمانی توانایی لازم را دارد یا دوران مدیریت قبلی او را باید به تاریخ سنجاق کرد. آقای فتح‌اله‌زاده چطور برای اثبات اینکه مقصر نبودید و نیستید از این شاخه به اون شاخه می‌پرید؟ باور کردنی نیست که مدیر یک باشگاه بزرگ از پاسخ دادن به چند سوال ساده عاجز است. اگر می‌گوییم استقلال باشگاه بزرگی است لطفا آن را به خودتان نسبت ندهید. بزرگی استقلال به شما و دوستانتان ربطی ندارد. شما اگر همین بزرگی و قدمت را نابود نکنید باید آن‌وقت برای خودتان نشان «شوالیه» بگیرید. بنده خدا پرویز خان مظلومی که طی دو سه ساعت برنامه مرتب تکرار می‌کرد که از هیچ اتفاقی خبردار نیست. مگر می‌شود عضو هیات رییسه یک باشگاه ۳۰‌ ۴۰ تا قرارداد منعقد شده با باشگاه و حامیان مالی را حتی نگاه نکرده باشد؟ اصلا شما‌ها با چه هدفی به استقلال آمده‌اید؟ اگر بگویید کمک که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد. هواداران استقلال هم از همان روز اول که مدیر محترم در تمام برنامه‌های تلویزیونی بساط خنده و شوخی‌اش به راه بود فهمیده بودند که شما اهل کمک نیستید. واقعا به این روالی که در پیش گرفتید می‌گویید کمک؟‌ای کاش این مسوولیت را قبول نمی‌کردید تا هم عزت خودتان را حفظ کنید و هم برای استقلال دردسر‌ساز نشوید. ولی خب، جاه‌طلبی و منیت‌ها انسان را بیچاره می‌کند.


قبل از اینکه شما پاسخگوی سوالات رییس سازمان خصوصی‌سازی باشید، بهتر بود قربان‌زاده یک سوال از جناب وزیر ورزش می‌پرسیدند که چرا شما را برای مدیریت استقلال انتخاب کرد؟ همین که بین هواداران معترض می‌رفتید و درباره آرزو‌های دست‌نیافتنی داد سخن می‌دادید فکر می‌کردید سرمایه مردمی پشت شما هست؟ یعنی وزیر ورزش و همکارانش در وزارتخانه هم فریب «جو سازی» که شما بین هواداران ایجاد می‌کردید را خوردند؟ اگر با این تصور که علاقمندان استقلال شما را بهترین مدیر عالم و آدم می‌دانند «یک سوته» پیشنهاد مدیریت را پذیرفتید باید در صفحه اینستاگرام خود بخش نظردهی را هم باز می‌گذاشتید تا ببینید علاقمندان به استقلال باز هم هیجانی و احساساتی از شما استقبال می‌کنند یا این‌بار مطالبه‌گرانه و حق‌جو؟ راستی چرا متن استعفای خود را پاک کردید؟ شما که از وزیر خواسته بودید حتی دقیقه‌ای برای انتخاب مدیر بعدی تامل نکند باید نشان می‌دادید که آنقدر شهامت لازم را دارید که اشتباه خود را پذیرفته‌اید و حاضر به برگشت نیستید. نه اینکه بار دیگر در جلسه هیات مدیره حاضر شوید و ادعای من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود به صندلی خود برگردید. ببینید آقای فتح‌اله‌زاده آشی که بار گذاشتید چقدر شور بود، فرهاد مجیدی که اعتنایی به مطرح شدن اسمش برای سرمربیگری تیم ملی نکرده بود، واکنشی هم به حذف استقلال نداشت، بلافاصله اعلام کرد که یک چک از پسرتان گرفته که آن هم پاس نشده است. بله ما می‌فهمیم جایی که حرف پول باشد همه زبان دارند، ولی بقیه موضوعات آنقدر مهم نیستند که «فرهاد خان» بخواهند به آن بپردازند. روی همان آنتن زنده برنامه تلویزیونی کمتر از ده دقیقه صحبت‌های شما درباره طلب روزبه چشمی و بازی نکردن او به دلیل معوقه‌هایی که دارد تکذیب می‌شود. حداقل اندکی روراست باشید.


ببینید جناب فتح‌اله‌زاده اگر اطرافیانتان تا این لحظه به شما واقعیت را نگفته‌اند، اشتباه کرده‌اند که اجازه داده‌اند شما هر روز خود را از روز قبل مهم‌تر و بزرگتر ببینید. این باشگاه استقلال است که به افراد اعتبار می‌دهد نه مدیرانی به سبک سیاق شما و دوستانتان در گذشته. در واقع این شما‌ها هستید که از استقلال اعتبار می‌گیرید نه استقلال از شما. لطفا این موضوع را گوشه کاغذی بنویسید و جلوی دید بگذارید تا هر زمان امر بهتان مشتبه شد که بله ما برای استقلال فلان کردیم و بهمان کردیم چشمتان به نوشته بیفتد و ببینید نه شما فقط وظیفه‌تان را انجام داده‌اید و نیازی نیست که منتی سر کسی بگذارید.


جناب فتح‌اله‌زاده چطور در این دو دهه‌ای که یا در استقلال بودید یا تلاش می‌کردید به استقلال برگردید اصول اولیه اقتصاد را مطالعه نکردید؟ احتمال نمی‌دادید ممکن است روزی شخصی که به این حوزه اشراف دارد سوال‌پیچتان کند و جلوی بینندگان تلویزیونی به «هته پته» بیفتید. برای مدیری که ۳۰ سال هواداران استقلال به مقدسات قسم می‌خوردند که شما مدیر محبوبشان هستید زشت است. برای شما که می‌خواستید در متاورس ورزشگاه بسازید «اُفت» دارد که نتوانید سه جزء یک «صورت مالی» را بیان کنید. بله ما متوجه شدیم که از شدت دلواپسی برای استقلال دست‌و‌پاچه شده‌اید، ولی اگر دانش لازم را داشتید مطمئن باشید محکم و با صلابت جواب می‌دادید.


قربان‌زاده درست تشخیص داد و درست گفت که شما مقصر نیستید. البته اشتباه برداشت نکنید. شما هم یکی از مقصران حذف استقلال هستید و این سهل‌انگاری تا ابد به عنوان بخش تاریک مدیریت شما در تاریخ ماندگار خواهد شد. ولی کنایه ایشان به سیستم ورزش کشور بود که به هر گوشه آن که نگاه کنیم از این سوءمدیریت‌ها بسیار خواهیم دید. رییس سازمان خصوصی‌سازی به خوبی به ضعف ساختاری در ورزش اشاره کرد که بار‌ها آزموده را دوباره آزمودن خطاست. از ابتدا وزارت ورزش مقصر بود که بدون نظارت و پیگیری وقتی قرارداد بازیکنان استقلال تصاعدی افزایش یافت، زیر سبیلی از کنار آن گذشت. مقصر مدیران وزارت ورزش هستند که شما را سوال و جواب نکردند و به امان خدا رهایتان کردند. شما هم از خدا خواسته، اشتباه روی اشتباه انجام دادید و در پوشه‌های خود دنبال چک و سفته می‌گردید تا جلوی دوربین نشان دهید که آن را همچنان حذف کرده‌اید.


در برنامه تلویزیونی آنقدر متناقص صحبت کردید که باور هر حرف راستی هم برایمان باورپذیر نیست. برای «شوالیه» ‌ها اولین اصل و اصول داشتن صداقت است و برای «دکتر»‌ها اشراف به حوزه تحصیلی‌شان. شما باید به این دو ویژگی را داشته باشید. هواداران را که ناامید کردید. حداقل بقیه مدارکی که گفتید آرام آرام در حال «آپلود» کردن هستید را سریع‌تر انجام بدهید شاید به دردتان خورد. در ضمن طلب مردمی که ۳۰۰ میلیون تومان در این شرایط اقتصادی به کمک شما آمدند را هم پس بدهید. به هر حال شما بهتر می‌دانید که حق‌الناس یعنی چی. البته اگر در مورد کمک مردمی هم شفاف صحبت کرده باشید. ببنید چه تصویری از خودتان به جا گذاشتید. لطفا بعد از پرداخت طلب مردم، این بار حتما و بدون برگشت استعفا بدهید.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
چرا ۱۵۰ میلبارد پرسپولیس رو قسط کردن میدونی چرا قسطی شده به خاطر همکاری و سفارش های قربان زاده و دولتی ها تونستن قسطی کنن ولی برای استقلال اینکار رو نکردن فتح الله زاده هم اینو گفت که هيچ کس و ارگانی با استقلال همکاری و کمک نکرد چون قربان زاده جلو همه گرفته بود
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
رو که نیست ماشاالله باچه رویی دوباره بر گشتی فتل برو پشت سرت نگاه نکن حنای شما دیگر برای هواداران رنگی ندارد
بهمن
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
فشار بخور کاجی
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
اگر حروف مدیر را از آخر به اول بخوانید میشود فتل!!
ت
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
خیلی ساده هستید فتح ا... زاده قربانی بود . استقلال و هوادارانش باید مجازات میشدن که شدن دلیلش هم کاملا واضحه .
امین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
اف بر چنین مدیران خائنی که از این همه هوادار هم خجالت نمی‌کشند و با زد و بند فقط و فقط بدنبال سوااستفاده های حودشونند!
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
خدارو شاهد میگیرم من پرسپولیسی چند آتیشه ام اما دوست دارم استقلال همیشه قوی و قدرتمند باشه چون نتیجش فوتبال ملی قوی میشه.این آقا یه شیاد وزیرک حرفه ای و رند درجه یک که قشنگ بلد بود چه جور پول به جیب بزند و با زبون بازی ابتدا افراد ساده لوح و به قانعی مثله مظلومی رو گول بزنه ودرجاهایی سپر بلا کنه وپشتش قایم بشه.کار هربارش بوده که چک های بازیکنان رو نصفه میخریده پولشو کامل از باشگاه بر میداشت وبعد استعفا میداد اما چند سال دیگه با چک ها برمیگشت و راحت اونا رو مجددا نقد می کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
متاسفانه فتح اله زاده استقلال رانابود کرد
هیچی بلد نیست
همه راخراب کرد
خیلی دروغ گفت
حسین
سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
خجالت نمیکشی تهمت میزنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
ما ملت ساده ای هستیم . دکترای قتل کجا بود این بنده خدا حتی دیپلم هم ندارد منظورم دیپلم کلاسیک . ایشان سیکل ردی داشته ازطریق علمی کاربردی یه دیپلم فیروزی بهش دارند ایشان با پول مفت مردم رفته انور مرز یه دکترای کاغذی گرفته آنوقت انتظار دارید ایشان اصول اولیه فلان چیز را بلد باشد چقدر ساده اید . پورسانت سجادی تامین بشه استقلال و پرسپولیس کیلویی چند
عدالت خواه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
آقا نگارنده، اگر فتح الله زاده باید استعفا بدهد،
در عوض قربانزاده باید همین امروز محاکمه و راهی زندان بشود.
افتاد؟
بیرانوند
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
درسته
ع ق
Qatar
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
اینحرفتان کاملا درست است وزیر ورزش چرا باید امثال مظلومی را عضو هیئت مدیره بکند و چرا اجازه بدهد کسی مثل گلبرگ مغرور مدیر عامل بشود و چرا مواظب بیت المال نباشد و چرا اکنون از او حمایت می کند و می گویند باید بماند ؟ به امید ماست مالی و جعل و حیف و مال و تقسیم اموال ؟ ایا قبل از انتصاب فتح الله زاده تحقیقی نباید بکند ایا نباید از اجرلو شکایت بکند ؟
وحیدمهنی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
لعنت‌به‌شمارسانه‌های‌سرخ که‌فقط‌دنبال‌حاشیه‌سازی‌برای‌باشگاه‌‌استقلال‌هستین؟حالاهم‌مدیرعاملامقابل‌هواداروبازیکن‌وسرمربی‌قرارمیدین.
بهمن عبدی فرد ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
آقای فتح الله زاده مردم مهیز و می‌فهمن خواهشا هر چه زودتر برو مدیریت تو فقط مافیایی هستش خواهشا برو والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
روتو برم رو نیست که سنگ پای قزوینه با اون همه بی عابرویی بازهم تیم و ول نمیکنه فتل تو از نظرطرفداران فوتبال طرد شدی برو دنبال یه کار دیگه
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
بسياردرست و بجا. توضيح اضافه اي نيست. ولي بعنوان يك دبير حسابداري بايدبگويم سه جزئ ىك صورت مالي اساسا سوال غلطي هست لا اقل انچه مورد نظرقربانزاده بود سه تا ازصورتهاي مهم مالي بودكه صرفا براي مات كردن فتل بود انچه كه مهم هست فتح اله زاده به هيچ وجه اينكاره نيست كما اينكه قربانزاده وسازمان متبوعش هم با اين زبان بازيهانميتوانندازتقصير يا قصورخود دراين مورد فراركنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
فقط تیم پیروزی
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۶
سر دبیر محترم وانا نیوز بیزحمت در مورد به خدمت گرفتن مسی برای باشگاه کی ۳ هم مطلبی مینوشتید قرار بود شوالیه مسی را به کی ۳ بیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۶
آخه همان وزیر ورزش هم در بی سوادی دست کمی از فتح الله زاده ندارد این مدارک دکترها این خران همش الکی است این بی خاصیت ها اگر سواد داشتند که الان مملکت له این روز نیفتاده بود گاوان و خران بار بردار به ز این کوسالاهای پروار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
باعث خجالت است.هنوز هم با پرویی میاد حرف میزنی.اگر ذره ای شرف داشته باشی باید استعفا بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
نوش جونت اون مشت مجتبی جباری
البته همه مدیران بیسوادن
اگه خطیر رو بذارن کنار آجرلو خوبه و یا میرشاد بیاد
سید اکبر ذاللو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
قابل توجه نویسنده ی محترم
صورتهای مالی پنج جزهست
قربان زاده هم حقوق خونده و با پارتی بازی و زد و بند به این مقام رسیده
اگر او مدیر عامل استقلال بود بوی گندم همه جا رو می گرفت
ساده نباشید
بنجامین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
زود هست ‼️ استعفا دادن بنظر من برگ برنده استقلال هنوز می‌شود رو کرد
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین